Followers

Pages

Saturday, January 18, 2014

1st ANNIVERSARY


 - 18 January 2014 -
**HAPPY 1st ANNIVERSARY H&J**

Awalnya aku sedikit sedih nak anniversary coz HFAH (suami) outstation ke sarawak dan di jangkakan tak balik minggu ni..

Berkali-kali aku tanya "abang balik tak?"..
Jawapannya sama "tak balik.. balik hujung bulan"..
Aku iya-iya percaya. Tapikan bulan ni sedikit spesel. 18 january, anniversary. 20 january, birthday aku.
Tak boleh ke balik kejap. Sedihnye :(
kemudian dia tanya "sayang nak hadiah apa?".. 
jawapanku simple "sayang nak abang balik".. ^_^

Sehingga malam 17 january. Hati makin sedih. Esok nak anniversary dah. Takpelah, dia pegi cari rezeki. pujuk diri sendiri. 

Masuk 18 january, pukul 12.15am. Sedang aku leka dengan laptop. Tiba-tiba terasa macam ada lembaga kat depan pintu bilik. Sekali pandang "YEAYYYYYYYY ABANG BALIK".....
Yang aku boleh tanya "kenapa abang ada kat sini?".
dia senyum sambil cakap "nape?.. xsuke ke abang balik?".. ngehngeh..
Tercengang kejap sebelum aku hulur tangan untuk salam suami tercinta.. kemudian dia cium dahi & pipiku sambil ucap "SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN YANG PERTAMA SAYANG"..
^_^ Happy giler.. hehe..

adik kembar aku Mimee kate "romantika juga abang tua tu.. wakakaka.. terharukah tdk?"..
aku? terharu?.. mestilah TERHARU.. hekhek.. 

  video

18 jan 2014, 4.45pm, genap setahun usia perkahwinanku dengan suamiku Hasrul Fariq.. SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN yang PERTAMA abang.. Terima kasuh coz sudi menjadi imam sayang & terima kasih memilih sayang sebagai makmum abang.. semoga rumahtangga kita kekal walau apa jua rintangan.. di rahmati oleh Allah swt.. di lindungi dari anasir-anasir yang tak di ingini.. & semoga segala doa-doa kita dimakbulkan.. AMIN.. love you so much & thanks for everything.. muah 


SEMOGA KAMI KEKAL BAHAGIA BERSAMA HINGGA KE JANNAH.. AMIN..

Wednesday, January 1, 2014

2013: YEAR IN REVIEW

-HAPPY NEW YEAR 2014-
Look back at my biggest moments from the past year













-BYE BYE 2013-