Followers

Pages

Friday, April 1, 2011

RESIGNATION letter

Ni antara surat letak jawatan yang pernah aku terima..


kepada: *******
tuan, puan,
saya **** saya nak bertni kejan 20.5.2010.
Sepah Saya nak pindah Rumah. Tempat
Seremban.
Terima kaisa....
(yang bernan)
*******


selamat sejatara nama saya
******** saya
kerja dekat ********* saya hak
berhenti kerja.
sebab anak-anak saya sakit
tak ada orang yang jaga tempat
saya kerja pun tak bagi cuti
sebab itu saya nak berhenti kerja
terima kasih
*********


Emak saya sakit
dia nak berhenti kerana sakit
kaki yang sangat teruk sekali
yang benar
********


kepada encik...
saya berhenti kerja saya nak atas surat saya ada masalah keluarga
dengan ini saya kerja 24 jam notis...
yang benar
Notis
Terima kasih


SITE: *****
KEPADA PUAN *****
SEBAB I BERHENTI KERJA... SAYA ANAK TADA
ORANG YANG JAGA.. SEKARANG SAYA YANG
JAGA ANAK SAYA.. TOLONG MINTA MAAFKAN
SAYA PUAN ******
sekian terima kasih
******


saya bernama ***** no ic
******* saya meletakkan jawatan saya
sebagai kontrack cleaner saya meminta
maaf dengan puan sebab saya tiba-tiba
tak ada orang jaga cucu saya di rumah
saya tak tau nak buat ape tak ada
orang jaga cucu saya di rumah saya meminta
maaf kepada puan dan tuan kontrack tersebut
sebab secara tiba-tiba saya meletak jawatan
saya lagipun suami saya tak ada orang nak
jaga
saya lagi sekali meminta maaf pada tuan
dan puan dan terima surat jawatan saya
sekalian terima kasih
yang benar
*********

No comments:

Post a Comment