Followers

Pages

Wednesday, July 27, 2011

SETIA bersamaku

Sometimes we can't have what we love, so we must love what we have....
Sebab tu aku sangat sayangkan DIA.. Aku tidak akan biarkan orang lain RAMPAS dia dariku.. kerana dia antara yang awal hadir dalam hidupku.. Dia membuat aku terhibur.. Dia mengajarku erti SETIA..


bila aku SEDIH, dia temankan..
bila aku GEMBIRA, dia temankan..
bila aku MENANGIS, dia temankan..
bila aku MEMBEBEL, dia setia mendengar..
bila aku MERAJUK, dia setia disisi
pergi kemana-mana, dia temankan..
kami bercuti bersama..
telah berkali-kali dia temankan aku naik flight..

aku sangat sayangkan dia..
Namun dia sering menjadi mangsa kemarahanku.. aku pukul dia.. aku tampar dia.. untuk melepaskan geram.. walaupun begitu dia masih tetap SETIA bersamaku..


SIAPA DIA???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bawah lagi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeng je jeng
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

ni lah dia.. walaupun dah comot coz dah bertahun dia menjadi teman setia ku.. tapi dia tetap ada.. dan aku selalu hantar dia gi dobi tuk dibersihkan.. hihihihi ^_^

2 comments:

  1. wah.terpesona saya melihat awak nie..cantik jelita...

    ReplyDelete
  2. makaceh shazmir.. ^_^.. Alhmdllh.. bsyukur dgn apa yg dianugerahkan oleh Allah..

    ReplyDelete