Followers

Pages

Saturday, June 25, 2011

ML the best

JAMBU : Purnama merindu, teratai layu di tasik madu.. apa pun tak boleh... wakakkaka
NABIL: dari lalat jadi orang tak tentu arah... wakakkakak
JOZAN: begitulah awam nano nano nano... wakakkakaka
SEPAH: kenapa abang dah tak mesra dengan saya?.. saya belum manopaus lagi... wakakkakaka....... free apa.... saya dah lama perasan.. awak memang bodoh.... wakakakkak...

OMG.. OMG... nak putus usus aku gelak tengok Maharaja Lawak... kena lak member aku gi post video ni kat wall aku... tengok sekali lagi....

khas tok JUMAIA HAJI AMIR... wakakkaka....


Jumaia Haji Amir eloklah awak bg tau awal.. blh ckp ngan tok imam.. tanam awak tbalik.... wakakkakka.. blh lak gitu.... gelak aziee gelak... hahhaha


Miszz Zee hahahahha......terperanjat boboy...

Akhirnya rakyat Malaysia telah mengangkat SEPAH sebagai Juara.. tempat kedua JOZAN... tempat ketiga NABIL... dan keempat JAMBU... apapun mereka semua TERBAIK... dan sememangnya layak untuk ke final.. ni antara persembahkan pada malam akhir... ENJOY!!!!!!.....















wakakakakka... gelak terus gelak...... huahua....

No comments:

Post a Comment