Followers

Pages

Friday, June 3, 2011

My FAMILY

Gambarkan keluarga anda: DISIPLIN, LESS TALK MORE WORK

Gambarkan diri anda: DEGIL, EASY TO FORGIVE HARD TO FORGET (sila baca http://normayaristia.blogspot.com/2011/01/jangan-ajar-aku-menjadi-kurang-ajar.html)

Gambarkan Ayah anda: TEGAS

Gambarkan Ibu anda: WORK HARD

Gambarkan Abang anda: PERFECTIONIST

Gambarkan Adik perempuan anda: SABAR

Gambarkan Adik lelaki anda: SIMPLE

Siapa yang paling anda sayang: MAK

Siapa yang anda sayang: BAPA HAJI & ADIK BERADIK

Siapa yang anda takuti: BAPA HAJI & ALONG

Siapa yang paling manja: MIMEE & ABANG SYAWAL

Paling rapat dengan anda: MIMEE & MAK HAJAH

Orang pertama yang akan tahu kalau anda sakit: MIMEE

Orang pertama yang anda kol bila pergi jauh: ALONG (kali pertama berjauhan dengan keluarga masa gi study kat UUM. Kol along tuk gitau dia aku slmt smp n aku tak suka study kt uum. Tapi tu berdasarkan pandangan pertama aku. Bl dh lama I LOVE UUM..)

Orang pertama yang anda ingat bila buat salah: BAPA HAJI

Orang yang selalu anda marah: ABANG SYAWAL

Perkara yang membuat anda gembira: BILA SETIAP AHLI KELUARGA SALING MENERIMA KELEBIHAN/KEKURANGAN, MEMAHAMI & SAYANG MENYAYANG TANPA DIJEJASKAN OLEH ORANG LUAR (walau apapun fitnah yang dilemparkan, setiap ahli tetap ada utk mnyokong)

Perkara yang membuat anda sedih: BILA ADA YANG MULA KURANG MEMAHAMI, BERGADUH & KEHILANGAN

Hadiah paling berharga: KASIH SAYANG DAN PERHATIAN

Hadiah dari anda untuk keluarga: EVERYTHING I HAVE.. (Sanggup tinggalkan semua termasuk harta, cinta & nyawa.. demi mereka).. NO DOUBT

Peristiwa yang sangat mengharukan anda: BILA TENGOK MAK HAJAH TIDUR DI KERUSI SEBAB TEMANKAN AKU DI HOSPITAL, BILA MIMEE/BAPA HAJI/ABANG MENANGIS, BILA ALONG SAPU LENGAN AKU YANG LEBAM


**I LOVE MY FAMILY**

No comments:

Post a Comment