Followers

Pages

Tuesday, May 24, 2011

my blog VISITORs

Masa mula-mula aku buat blog ni memang takde idea nak tulis ape.. Aku tengok kawan-kawan sibuk dengan blog, so aku pun ikut buat gak.. Tapi terasa macam semua cerita tidak menarik tuk diceritakan.. Em, nak tulis apa ye?.. Pada 24 April 2009 aku cuba untuk postkan pengenalan.. Kemudian postkan satu cerita dan diikuti dengan cerita-cerita yang lain.. Hasilnya banyak benda gak yang aku dah 'keluar'kan kat blog ni.. Yang melalut-lalut dan entah apa-apa pun ada gak.. Yang kawan-kawan pun layan aje apa yang aku tulis.. Dengan setia membaca.. hehehe... Mari kita tengok pelawat setia http://normayaristia.blogspot.com/...

ada yang SEARCH BY GOOGLE.. Contoh :
~ Ipoh, Perak arrived from google.com.my on "Normaya Aristia: February 2011" by searching for jumaia haji amir
~ Batu Caves, Kuala Lumpur arrived from google.com.my on "Normaya Aristia: February 2011" by searching for jumaia haji amir
~ Puchong, Selangor arrived from google.com.my on "Normaya Aristia: CINTA NOVEL" by searching for jumaia haji amir


ada yang DIRECT ke blog
.. Contoh :
~ Kuala Lumpur arrived on "Normaya Aristia".
~ Kajang, Negeri Sembilan arrived on "Normaya Aristia".
~ Kota Kinabalu, Sabah arrived on "Normaya Aristia".


ada yang dari BLOG KAWAN
.. Contoh :
~ Kuala Lumpur arrived from buuwahatee.blogspot.com on "Normaya Aristia"
~ Kota Kinabalu, sabah arrived from annie-ming.com on "Normaya Aristia"


ada yang dari FACEBOOK..
Contoh :
~ Petaling Jaya, Wilayah Persekutuan arrived from facebook.com on "Normaya Aristia: PINDAH?"
~ Klang, Selangor arrived from facebook.com on "Normaya Aristia: AKTIVITI di HARI WESAK".
~ Seri Kembangan, Negeri Sembilan arrived from facebook.com on "Normaya Aristia: PINDAH?".
~ Miri, Sarawak arrived from facebook.com on "Normaya Aristia: PINDAH?"


Siapakah pelawat-pelawat ini?.. ada yang ingin membuat pengakuan?.. apapun, Thanks for visiting my blog.. mmuuaaahhh......

No comments:

Post a Comment