Followers

Pages

Thursday, July 5, 2012

BROWN/WHITE PAPER BAG MURAH

Beberapa bulan lagi akan berlangsung hari besarku. Aku mula HUNTING dan mencari-cari pakej-pakej yang murah serta barang-barang yang aku perlukan termasuklah DOOR GIFT. Dalam proses mencari itu dan ini dalam google, aku dapati ramai kengkawan yang sedang mencari BROWN atau WHITE paper yang kini semakin menjadi pilihan kerana kosnya yang agak murah dan boleh di design mengikut citarasa sendiri. Untuk itu aku terfikir untuk membawa masuk brown/white paper bag dalam Putera Puteri Amir E-Shop. dan dijual dengan harga yang sangat berbaloi. Hanya RM50 untuk 500 keping brown paper bag.. Murah kan?.. terdapat pelbagai pilihan lain dengan harga MAMPU MILIK'. Yang berminat bolehlah melawat PPA Door Gitfs di alamat Facebook berikut.

LOG IN ke FACEBOOK ANDA.. kemudian view PAGE PUTERA PUTERI AMIR DOOR GIFTs.. ^_^


http://www.facebook.com/PuteraPuteriAmirDoorGifTs or emailkan sebarang pertanyaan ke amirs_puteri@yahoo.com







3 comments:

  1. yunk blh tk u bg no contact putera puteri amir doorgifts tue ... pm kat no fon i 0175587912

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh trs bhubung ngan PPA di link fb @ e-mail di atas ye dear.. :)

      Delete
  2. salam..tadi saya ad message dekat fb tapi x balas la..saya nak order paper bag 2..urgent

    Thank You

    ReplyDelete