Followers

Pages

Thursday, March 10, 2011

NAK APE?

SMS beberapa hari sebelum hari jadinya

AKU
: awk nk ape tk bday awk mr?.. Otak sya xblh b'pk dgn baik skang ni.. so xda idea nk bl apa.. klu blh beli awl smptlah bungkusan smp kt jndrm tpt2 bday awk..

DIA: nk jumaia bt hj amir.. ni bkn nk buat lawak yerk... **H&J**

AKU: yg tu tlalu mahal.. xmampu sya nk bg.. Also xleh di poskan.. sila req bnda yg org mcm sya mampu nk bl..

DIA: abg xtau nk req hadiah apa dr maya... hukhuk **H&J**

AKU: xpe.. Esk sy pg tgk apapa yg ptt n poskan skali...

DIA: nape mst pos?.. **H&J**

AKU: bistu xkan nak sya hntr smp dpn umah..

DIA: dis weeknd kn abg blk kl.. bg trus kt abg laa.. **H&J**


Signature **H&J** tu sebenarnya aku yang reka 2 tahun lps.. Masa nak bagi hadiah kat dia sempena setahun kami berkawan.. Aku beli tuala kecil dan sulamkan perkataan H&J beserta gambar sepasang dolphin di atas tuala tersebut.. Kemudian H&J lesap dibawa bayu.. Sampailah tahun ni, aku hidupkan semula.. bila aku dah start guna, dia pun ikut guna signature tu dalam setiap sms yang dia hantar.. tak kiralah sms tu untuk siapa.. aku ke, keluarga dia ke, awek dia ke.. Semua orang yang menerima sms akan dapat **H&J** tu.. Tapi aku guna kejap je.. Lebih kurang sebulan je kot..yang dia lak.. masih guna sampailah sekarang.. tak percaya?.. trylah sms dia.. bila dia reply mesti korang akan dapat **H&J** gak...

oowww, berbalik kepada sms di atas... nak beli hadiah ape?.. sebenarnya hadiah aku dah beli... (^_^) nak tau ape hadiah tu?... SURPRISE... hehehe... Tunggu esok yer...

3 comments:

  1. so sweet.. hehe..
    mmg btol pon sis...
    bile msj dgn die,msti de **H%J**
    i hope u will always hepy2 wth my abg ngah ,ok !! :)

    ReplyDelete