Followers

Pages

Friday, March 11, 2011

terbanglah LADYBIRD..

Hari ni sbnrnya Birthday org tu.. tp xda apa yg mnarik tuk dilakukan coz dia jauh nun di sana.. so aku sms je wish hp bday tpt2 kul 12am mlm td.. So, bjalanlah hari ku sperti biasa.. olh krn hari ni aku terover slept so aku jd agak kelam kabut bsiap tuk pg keja.. kul 8.40 brlah aku tpacak kt opis... heheh



Ohya, smlm opismate beli fridge magnet bentuk LADYBIRD.. dia beli tuk aku skali tp bntk LOVE.. comel sgt... hehehh... so apa lg.. amik pic n upload kt fb.. Then hr ni ada lak sorg member (lynn) citer psl ladybird kat status fb dia.. wah dua hr ni aku asyik jmp ladybird je...

Tringat dulu ms kecil2 ada org gitau aku, klu jumpa ladybird.. tangkap pastu lepaskan smula.. tgk dia terbang ke arah mana.. hah, klu ada jejaka yg datang dari arah tu, dia lah jodoh kita... so, kami yg xtau apa2 tu pun brebut2 cari ladybird yg tkedek2 kat daun.. hahhaha... bl tringat smula mcm klakar lak... Yelah bdk2kan.. pcaya lah ngan bnda2 ngarut mcm tu... cb bygkan klu aku lpskan 30 ladybird yg terbang ke arah yg blainan.. huahua...

Sekarang bila aku citer kat kwn2 aku gelagat ms kecil aku tu.. respon yg aku trima "tulah ko, msti ms kecil ko tgkap ladybird byk sgt.. sbb tu skang ko ssh nk pilih coz calon suami dtg dr smua arah"... hahha... ngarut lah babe...tu smua main2 ms zmn kanak2 jelah.. tuk suke2...

SKARANG?.. Mestilah aku xpercaya ngan benda2 mngarut mcm tu... dan sdh smestinya aku tau sapa yang akan braja di hatiku dan yg pasti hanya sorang je yg akan mendapat penghormatan itu... so sapa dia?.. datang dari arah mn?.. selatan?.. utara?.. barat?.. timur?.. Hanya Allah yg tahu jawapannya... bukan LADYBIRD... (^_^)

No comments:

Post a Comment