Followers

Pages

Monday, March 28, 2011

NOT OK

Friday 25 March 2011... Not feeling well.. kul 5.30am perut dah rasa lain macam.. tapi buat selamber.. bangun bersiap dan pergi kerja macam biasa.. sampai opis buat report & hantar kat manager.. Tapi alamak perut makin tak selesa.. Arrrgghhh, tak tahan... kul 10.00am terus balik rumah.. relax jap.. wups, getting worse..

kul 1.00pm
kol Mimee : Wei aku sakit perut..
kol Along: tut.. tut.. tut.. (tak berjawab)..
sms Abg : Abang, maya sakit perut.. (tak Berbalas)..

Aduhhh... aku dah berulang alik gi toilet.. muntah.. entah apa yang aku muntahkan.. adalah 6, 7 kali muntah... huhuhu... Mimee kat tempat kerja dah gelabah.. aku lagi gelabah menahan sakit sorang-sorang.. nangis... (cengeng kan?).. hahaha...

kul 2.30pm...
Mimee kol "aku datang sana skang"...
Along lak "along on dah way"..
Abg? "maya ok x?.. dah sapu mnyk?.. ubt ade x?"..

wwwrrooommmm... Mimee pecut dari Petaling Jaya ke Putrajaya... sampai je terus masak bubur untuk aku makan.. tak lama lepas tu along lak sampai bawa aku gi Hospital Putrajaya.. sampai wad kecemasan dalam pukul 3.50pm.. tapi tunggu sampai pukul 7.30pm doktor masih tak nampak muka.. pesakit-pesakit dalam wad kecemasan dah merungut-rungut... last-last Along kejarkan aku ke Hospital Ampang Puteri.. Fuh, baru dapat jumpa doktor.. Dapat lagi ubat seguni.. plus pantang larang berikut...

TEA

COFFEE

CHOCOLATE

MILK

SOY BEAN

EAT 6 SMALL MEALS /DAY

NO SPICY AND OILY MEALS

Saturday 26 March 2011... Rehat-rehat kat rumah sambil melayani mereka-mereka yang membebel nasihat tu nasihat ni.. mak hajah & bapa haji kol berkali-kali.. abang syawal awal-awal pagi dah sms.. waduh2... petang Hasrul lak datang bawa big apple.. plus buah-buahan dari mama.. tambah lagi sorang membebel.. duushh, dengarkan aje lah... heheh.. aku tau korang semua sayangkan aku.. (^_^)....

"Ya Allah, kurniakanlah kesihatan pada badan hamba, Ya Allah kurniakanlah kesihatan pada telinga hamba, Ya Allah kurniakanlah kesihatan pada mata hamba, Ya Allah, hamba berlindung kepada-Mu daripada kekufuran dan kepapaan, Ya Allah, hamba berlindung kepada-Mu daripada kesengsaraan azab kubur, tiada Tuhan melainkan Engkau".

Maksudnya: Ya Allah, aku memohon akan dikau keampunan dan kesihatan. Ya Allah aku memohon kepadaMu petunjuk, ketaqwaan, kesucian dan kekayaan.

No comments:

Post a Comment